събота, 2 април 2011 г.

Алкохолна Събота

Една от най-любимите ми теми е тази за алкохола. обичам да пия! Последните месеци повече от преди. Обичам си текилата, обичам си джинът и виното (най-вече виното)...водката не я харесвам, уискито не ме обича. Обичам да пия, но лошото е, че нямам мярка..или пия много от едно, или редовният ми номер  - да смеся няколко вида алкохол. може да си представите какво става..мазало. Сега се чудя каква алкохолна историйка да ви разкажа..нямам нито толкова забавни, нито толкова интересни.Общо взето като се "натряскам" или се сещам за някакви бивши персонажи, които ги няма, или лягам да спя...но може би едно от най-незабравимите ми напивания е първото ми легално такова..демек, когато станах на 18. Празнувахме в Бар накрая на вселената - Христо Белчев (да не повярваш- все пак е едно от най-любимите ми заведения). Та събрахме се аз, моите най-добри приятелки, братовчедите ми, колеги от работата и се почна...зелен Собиески, бира, вода...пиене колкото душа ти иска. вече към 3 сутринта тръгнахме да си ходим...и аз като един Бай Ганьо допих всички останали коктейли на масата (все пак пари са давани, материал не бива да се хаби!), което и ме довърши. Тръгнахме по "Граф Игнатиев" стана ми лошо, повърнах...изобщо бях загубила всякаква ориентация къде се намирам. Привиждаха ми се  неща, или виждах нещо, но не беше това, което ми трябва (търсехме една жълта кола, но аз я обърках с такси).И моите приятелки не бяха по-добре...или поне едната от 3-те...изобщо беше забавна картинка...осъмнахме в Борисовата градина, наливайки се отново с бира...като отидох на работа човек не можеше да ме познае -ни по глас, ни по външност...спомням си, че това беше най-ужасната ми смяна...така ми се спеше, болеше ме главата...тогава си обещах никога вече да не се наливам така, но и до ден днешен продължавам в същия дух...

Няма коментари:

Публикуване на коментар