сряда, 30 март 2011 г.

Алкохолна сряда

Моите пиянски истории са ... доста ... за едно 16-годишно момиче.
Но ще се огранича с може би най-интересните. Като например една Нова година. 2008 срещу 2009, родителските тела си бяха на тяхното пенсионерско пАрти, а аз се възползвах от това и събрах народа вкъщи. Беше доста забавно, докато не достигам до бялото петно, което и до сега не си спомням. Спомням си, че имаше едно червено вино, което беше странно сладко, та ми се ослади достатъчно, че да .. глътна две стабилни чашки и да ми се дослуша "Планета". Това последното нямам спомен да съм го правила, но всички ми разказват как съм търсела дистанционното и съм казвала "Ай пусни ми "Планета", ай пусни ми я". Всичко продължава със "задяването" ми с едното от момчетата, на което предложих брак. Съгласи се горкото, нямаше друг избор. И най-цветущото, когато вече ми беше изключително лошо и прекарах остатъка от времето си в тоалетната, молейки се да спре да ми е лошо. По едно време, обаче, се чуват около 698 човека пред тоалетната да хлопат и да викат "Излизаааай, излизай, че ни се пикае" и следната реакция от моя страна "Ма'айтИ сА, шА повръщам".
И последствията - на следващия ден ми беше лошо цял ден и оттогава не близвам вино! Виното оплеска цялата работа!
Какво да ви разкажа сега ... о, да ... хижа 2009 - Априлци
Тия деца от моя клас много водка имаха. А аз си го давах на биричка (стереотипи, стереотипи, нали съм "металяга") и седях отстрани и се смеех. И тъй като нямах, да не кажа никакъв опит с водката, ама от любопитство реших да опитам. Абе, т'ва много ми хареса, я дай пак. И така, както сестра ми казва "започнах да се усмихвам романтично", да обичам всички, дори се обадих на госпожица четвъртък и 7 минути съм й говорила колко я обичам и как ми било неудобно леглото. И какво стана, събрахме се в най-най-най-малката и тясна стая в цялата вила и започнахме да играем на "Истина или предизвикателство" и тъй като аз съм човек на приключенията минавах все с предизвикателството. Едното от, да кажем, двете трезвени момичета в стаята каза, че ще ми налива водка в устата, и когато спре - да гълтам. Аз, естествено, се съгласих. Налива, налива, налива, започна да прелива и аз с жестове й казах да спре и глътнах ... тогава света ми се преобърна. Беше ... вече не особено романтично, а по-скоро противно. И 'айде пак обичам всички.
Пропускам няколко пиянски истории, защото не са най-интересните ... а пропускам една друга, доста цветуща, ама ме е срам да си я призная.
Затова продължавам с най-скорошната - събирането вкъщи на 12ти март.
Пак много водка .. и то събиране за 8ми март, само момичета сме ... и като се започна с разговорите за момчета ... добре, че не помня какво и за кого съм говорила (но все пак разбрах от другите). Много водка, продължихме на бира, но не толкова много - колко мъдро от наша страна, и много песни изпяхме. Аз вече бях на градус и не си спомнях почти никой от акордите на китарата, които по принцип да ме бутнеш на сън - ще ги изсвиря. И текстовете на песни, които съм обичала цял живот започнах да забравям и беше много весело.
И ... колко пропаднало звуча. Ама друго си е да се събереш с приятели на по чашка, две. Поне, както в моя случай, развивам социалния си живот.
Наздраве, народе!

1 коментар:

  1. Ахахааххахааахахахха...... Суперско! Припомни ми най-важните ти простоии! xDDDDDDDD

    ОтговорИзтриване