събота, 26 март 2011 г.

Music = life



Музиката..най-прекрасното „изобретение” на човека. Винаги е била до мен. За всяко едно настроение, което ме е завладявало винаги се е намирала перфектната песен. За моментите, когато съм била тъжна, била съм щастлива, влюбена, разлигавена. За всеки момент Я ИМА НЕЯ – МУЗИКАТА. Не знам за вас, но за мен ако нея я няма това щее  равносилно на самоубийство. Случвало ми се хората да ги няма – следователно няма на кого да „излея” мъката  си и тогава от черните дупки е способна да ме извади само хубавата мелодия. Текстът също е от значение...всъщност красотата на песните е в самия текст. Може би и затова толкова много обичам рок, метъл и всякакви такива производни – текстът е винаги смислен, „изразява” думи, които на теб самия ти е трудно да изразиш. Всяка песен, която слушам песните или ги публикувам (фейсбук, форуми и т.н.) винаги има своя скрит смисъл....признавам понякога даже са насочени към определени хора...но това и е хубавото на музиката, те ти „харесват” песента без да се досетят, че е адресирана до тях. Сега да не се вкарате във филма..тези мой  музикални „послания” са твърде рядки. В повечето случаи пускам песните, защото ги ОБОЖАВАМ. Имало е моменти, в които толкова много да съм харесала някоя група/ песен, че започвам да цикля на нея/ тях докато не ми омръзне...но до този момент могат да минат дни, седмици, месеци. Сега се замислям и се сещам за поне 100 любими заглавия на песни, но ще ви постна само една от тях. Очаквам и от вас да споделите  и публикувате  любимата си песен. Да отдадем заслужено внимание на нашия вечен спътник и приятел – музиката.
                                

2 коментара:

  1. Много е добра песента. Определено ми харесва.
    Аз имам доста любими, та е доста трудно да реша коя ми е най - любима, но тъй като сме на тема "Forever", пък и тая част от нощта си слушам Тарот: http://www.youtube.com/watch?v=i9rFH9voBtY

    ОтговорИзтриване
  2. P.S. незнам как да го направя на "натискащ се" линк, та се извинявам за неудобството.

    ОтговорИзтриване