четвъртък, 5 юли 2012 г.

Лятна киновечер

Здравейте, УВАЖАЕМИ другарчета, другарки, другарченцета и други драги другари! Миналата седмица си взех "почиква" (абе мързеше ме да пиша в четвъртък-а, но сега за ваше съжаление отново съм на линия!). И днес, както всеки четвъртък, ще ви спамна със интересни и не чак толкова интересни филми за гледане. ДОКТОР ХУ! И някой друг сериал. Пък дано нещо от моето скромно представяне да ви хване окото, та да се излъжете да го гледате. ДОКТОР ХУ! Благх, много дълъг увод стана... НЕКА BRAIN DAMAGE-а да започне СЕГА! ДОКТОР ХУ! За това ще ви обясня на края на пост-а ако не забравя. Няма да се придържам към определена тема, cuz it ain't fun.

Madagascar 3 - Europe's most wanted - Ами, честно казано още не съм го гледал (фейл), но ми изглежда супер забавен и отпускащ, като предните 2. Предишните 2 филма ми харесаха много, защото съм голям фен на почти всякакви анимации и тази не прави изключение. Някой ако го е гледал, да сподели мнението си в коментарите. :) ДОКТОР ХУ!
Men in Black III - този обаче го гледах! И след краят на филма бях по-скоро meh... Да, като цяло е готин, има яки моменти, Уил Смит и Томи Лий Джоунс имат своето присъствие на екрана. Като екранна двойка са готини, поне за мен си пасват много добре. И все пак можеха да го направят и мааалко по-добре. Въпреки, че е тенденциално за някои поредици след 2-рата или 3-тата част да се изтъркат (да знам, че има изключения, сещам се за поне 3 :D ) . ДОКТОР ХУ!
American Pie: The Reunion - първите части бяха яки. Бяха забавни. Тази е... един голям провал. Изчерпан и предвидим сюжет. Филмът наистина не е нищо особено, на моменти дори го превъртах... Става за загуба на време, но нищо повече от това. ДОКТОР ХУ!
Ice Age: Continental Drift - те това е поредица изключение. И 20,000 части да направят, няма да ми омръзне да го гледам. Въпреки, че не съм го гледал все още (сед стори) мисля, че си заслужава да се отиде на кино и да се гледа 'cuz Scrat is awesome!
A thousand words - изключително приятен и смислен филм. Еди Мърфи е в един по-различен образ от тези в които сме свикнали да го виждаме. И се е представил много добре. Неангажиращ, смислен и поучителен. Горещо го препоръчвам!

Относно ДОКТОР ХУ! - мисля, че развивам Синдром на Турет, ама само за една определена фраза (hard to guess, right?). Тежко ще ми е 3-ти курс...
До следващата сряда с разни 'убави и не чак толкоз песни!
Бай Даньо out!


Няма коментари:

Публикуване на коментар