четвъртък, 31 март 2011 г.

Алкохолен четвъртък

Така като гледам аз най-малко опит имам. От малкото пъти, в които съм се напивала нито веднъж не съм повръщала, но бая простотии съм наговаряла, осъзнавайки, че го правя и после всички са ме гаврили...
Таа първото напиване... 6 или 7 клас? някоя си нова година, с наще и там разни прителски семейства.. и аз така десетина чашки шампанско... и после започнах да пея, танцувах, к'во правих, крещях, спъвах се, всички ми се смяха... нищо особено де.. и на следващата сутрин майка ми ме събуди с думите 'боли ли те главата'... не ме боля, перфектно си се чувствах, винаги се чувствам перфектно след напиване :D
А те другите напивания не са ми били много интересни, не смесвам никога много неща...
Едно от по-интересните беше на рожден ден на една другарка, нали... шотчета некви желирани, гадни с водка май, изпих от тях 2 мисля и бая бира... разтанцувах се, разбира се, лигавих се много и после излизаме ние (аз и още 2 пички) за още бира.. ама и идея си нямаме къде трябва да идем, та обикаляме и трите крещим, хилим се, повтаряме, че ни се пикае... минава няква кола и аз както без очилца и със замаяна глава всичко ми е като някво петно.. и едно от момичетата почва да крещи 'аз тва го сънувах зимат ни за проститутки', другате се въргаля по земята, не може равновесие да пази, аз седя и се хиля, крещя, че ми се пикае... и видяхме някво денонощно и там некви хора.. петна... абе нищо не виждах, ама се отказахме от там да взимаме и уж да се връщаме или да търсим друго, ама почти стигнахме блока и двете викат 'не, не, отиваме да вземем', а аз не мога бе, пикае ми се, викам 'отивайте, аз се връщам'... ба... ш се върна аз... идея нямах къде съм, звъня на рожденничката, вика ми 'айде връщайте се, сестра ми пита къде сте, не знае, че съм ви пратила за бира'.. и аз обикалям по улиците и викам 'не знам къде съм, намери ме, изгубих се, те се върнаха да вземат', и минават някви хора, аз виждам петна... абе в крайна сметка видях няква аптека викам й, че съм там, нали и чувам 'чакай, ся ш ида при тая дето знам, дано да си там' ... ама в крайна сметка ме намери де... висяхме пред блока докато другите две го намерят, после още се лигавих, ядосах наще по телефона.. и така..
Другите ми напивания са все едни и същи, лигавене, много смях и т'ва е.
Не, не, не всъщност... тая нова година смесих уиски, мента, шампанско и си изгорих паркета и леглото с наргилето.. и крещях, и се излагах, и баба ми се отчая.. мда, весело беше.

Няма коментари:

Публикуване на коментар