петък, 1 април 2011 г.

Алкохолен петък


     Ох дойде и моят ред да споделям алкохолните си преживявания. От ровенето из тези така алкохолизирани спомени черният ми дроб отново си припомня онази агонизираща болка, когато трябва да преработи такова количество спирт. 
     Първото ми напиване и естествено най-жестокото беше в 8 клас. О, Боже, защо си го причиних?! Беше 14 февруари и аз бях решила като добро българско чедо да уважа нашия си празник - демек Трифон Зарезан ... е, добре го уважих .. Отидох в една приятелка с 250 милилитра уиски в ендо шише от минерална вода - щяхме да гледам някоя от сапунките (от теиз по обяд които даваха - Моя сладка Валентина мисля, че беше). Тя обеща да пие с мен, но така и не го направи. Аз, естествено не знаейки колко нося на алкохол - изпих доста бързичко уискито и тя реши да ми даде още. Сипа ми една чаша джин (от чашите за уиски естествено, не от тези за кола, тогава вече щях да съм 2 метра под земята) и ме накара да я изпия на екс, аз нали съм си глупава и още не усещам, че ми действа ударих и нея - на екс. Просто за забавлението и за експеримента въпросното момиче реши, че ще ми сипе още една чаша, този път с водка - и нея на екс. 5 минути по-късно всичко ми се губи. В цялото ми черно петно, което представляваше този ден си спомням част от белите петна на спомените - отидохме до детската да приберем брат и' (не ме питайте как съм ходила); беше ме оставила да седна на един бордюр на които обикновено се събирахме, докато отиде да намери някой да и' помогне; някви хора ме влачеха или поне се опитваха да ме влачат; бях в къщата на една фр, майка и' е мед сестра - да ме прегледа; повърнах на въпросната приятелка на огромното плюшено мече, което туко що приятелят и' и' беше подарил; бя под душа; бях си в леглото само по гащи xD По-късно се разбра, че докато момичето което ме напи се е опитвало да ми изпере оповръщаните дрехи ми е изпрала и телефона... След това 1 седмица бях загубила сетивност в краката си (не знам това как се получи) и легенди се носеха за мен из квартала. 
     Следващото ми грандиозно напиване беше преди 3 години, бяхме се събрали класа на Витоша и прекалих с алкохола, естествено. Спомням си, че се целувах с по-голямата част от момичетата, които присъстваха, а и на сутринта се събудих в леглото на едно момче с което се бях запознала предния ден. Естествено просто бях спала там, нищо повече, да не си помислите някви гадни неща. 
     Пък последния път на един купон в нас много яко се наквасих с 2 литра бира в рамките на 1 час. За моите размери това си е доста. Направих го, защото купона не вървеше и всички бяха толкова скучни - гледах афилм моля ви се, и си легнаха в 1. Еми аз пък си се усамотих пред компютъра с бирата и една свещ и за малко щях да подпаля нещо. Същата вечер без да искам разсипах малко водка от нечия чаша върху клавиатурата и я напих. След това вече виждаше буквите тройно (действително натиснех ли една се появяваха още 3 около нея).
      Ау да и един път на морето. Бяхме в Приморско в The White и към 4 часа хората вече затварят, ама ние бяхме последните останали. Бармана ни предложи да останем да му правим компания и ни напи супер здраво. Така де като изключим бейлиса с който бях подгряла ударих още - 1 щот абсент и 4 афтър шока. Е добре ми дойде. Все пак знаех къде се намирам, просто всикчо ми се въртеше упорито.
     В крайна сметка никой от тези пъти не ми е било забавно. Забавно ми е, когато изпия два разредени бейлиса, тогава имам нужното количество алкохол в кравта да ми стане малко по-отпуснато и задръжките да ми паднат съвсем малко. Повече - не е яко и е излагащо. Така че само в крайни ситуации вече се напивам. 

2 коментара:

  1. "Heey you've got beer" :D Горкия човек - не може да стане от земята да си купи биричка. Сигурно са му я препоръчали за изтрезняване. Иначе и аз съм така - като съм леко подпийнал - тогава ми е най - забавно. Свърши времето когато се напивах до главовъртеж и клатушкане и ми беше страшно интересно да гледам света от този различен поглед. Твърде неадекватно става - не можеш да му се насладиш.

    ОтговорИзтриване
  2. Точно. Когаот си леко пийнал е точното количество от което се нуждаеш. Няма смисъл да се напиваш, нито е забавно, нито носи удоволствие, каму ли пък нещо хубаво. Хаха
    Иначе този с бирата е велик! :D

    ОтговорИзтриване