понеделник, 28 март 2011 г.

Алкохолен понеделник

             Доброй утро, Пияницеееее… Доброй утро с днешния Понеделник с Betutii!
             Започвам с обява. Днес стартира и в неделя завършва седмица на пороци, т.е. през тази седмица хората тук ще ти говорим за пиянските ни истории. Нямам кой знае какъв опит с чашката и сякаш и историите не са ми така интересни, но ето какво съм правила:
             За първи път се напих в началото на осми клас. С класа бяхме на хижа и ние (или поне част от нас) като видяхме „свободата” трябваше да направим нещо „интересно”. Помня, че тази нощ се сресах, щях да падна върху класната и повърнах. Скоро след това се напих с кака ми, която тогава беше първокурсничка. В три часа през нощта двете пияни-заляни залитащи се прибирахме. Тази нощ намразих ликьора с вкус на кокос. Следващите си напивания не ги помня в детайли, но особено се напих на Нова година 2010. Това беше най-голямата ми пиянска нощ. Започнах с шотове водка, преминах на бира, шампанско и завърших с 6 шота текила, които ме довършиха. Защо смесих алкохола? Е, защото май нямах работа. На тази нова година повърнах, май даже два пъти, пуших (тогава аз да пуша си беше издънка, сега го правя само при събирания с достатъчно алкохол), целунах момиче и още там неща. Като се прибрах вкъщи трябваше на четири крака да се качвам по стълбите до стаята ми. Следващият ден беше кошмарен – не, не ме боля глава, но всеки момент имах чувството, че ще се разпадна. На тази Нова година намразих текилата. Не искам особено да се връщам към тази нощ. Беше яка, но все още отнасям подигравки за нея. Веднъж много яко се напих с червено вино. Беше много вкусно. При едно друго събиране с алкохол установих коя ще е песента, която цял живот ще ми напомня за пияснтвото - онази, в която се пее „Влез в мен да крадеш…” и така нататък.  На още една хижа с класа се бях натряскала достатъчно, че скочих от една тераса на един покрив и застанах на ръба му. Най-забавното от това беше, че покривът беше мокър заради навалелият дъжд, можех да се подхлъзна, беше тъмно, а аз бях на края му… Омърсих ли си репутацията? Ахахаха, да! Всъщност това е сякаш най-интересното. Докато пишех този пост нямаш идея как ми се допи. Искам просто ейтака да се съберем и да си пием каквото намерим, защото с месеци не съм се напивала както трябва. Тадам...
             Това беше всичко от днешния алкохолен Понеделник с Бетути.
             Пий, народе, за да има за какво да разказваш! 
             П.С.: Нo не прекалявай с алкохола, той както всичко друго е вреден в големи количества!

Ето една песен посветена на пиенето:

1 коментар:

  1. Хаха. Яка седмична тема. Иначе наистина то ако не смесваш не е забавно - все едно и също омръзва. Пиеш нещо ,пък ти се допива друго...Трябва да има разнообразие. Аз лично само червено вино мога да пия така - цяла вечер да съм само на вино без да смесвам с друго. Щото ми е любимо. Качването по покриви също е забавно но не съм имал толкова камикадзевски случаи.
    на здраве!!!

    ОтговорИзтриване