събота, 5 март 2011 г.

И днес ще си говорим за....филми


Днес е събота... и със събота моят ред да Ви говоря. Чудих се за тема- Трети Март мина, Баба Марта , и за нея е късно да ви говоря. Тъй като музата не ме спохожда, реших да ви "рекламирам" Агент XXL 3: Еволюция (Big Mommas: Like Father, Like Son). Мисля, че хората, които не са гледали първите две части са много малко. На мен лично ми бяха харесали. Беше забавно, не прекалено скучно. Мога да кажа и същото за третата част. Нека първо обясним за какво става дума във филма, а след това и личното мнение. Агентът Малкълм Търнър (Мартин Лорънс) продължава да си живее с любимата жена. Доведеният му син (поне такъв се води във филма, аз не си го спомням от първите две части) вече е пораснал и е влизане в колеж. Младият момък обаче има други планове - иска да бъде рапър. След като момъка става свидетел на убийство и започват да го преследват, добрият доведен татко заминава заедно с него в училище за Изкуства, къде задачите са две: да опази сина си и да намери доказателства, за да вкара лошите в затвора. Маскиран като Голямото Мамче, а синът му като "нейна" племеница, двата попадат в много и различни комични ситуации. Филмът има в себе си смях, комедия, екшън, любов...общо взето следва линията на съвременните американски филми. Като цяло филмът ми хареса, имаше наистина смешни моменти, но най-"великото" в целия филм беше музиката - иска ми се да ви споделя песните, но пък така Ви "отнемам" поне една причина да изгледате филма. Ако не съм Ви убедила поне за малко да отделите 1.60 мин., за да го изгледате...ще направя и последен опит като пост-на и трейлъра на филма:



Приятна събота и неделя!

Няма коментари:

Публикуване на коментар