вторник, 1 март 2011 г.

ОСКАР

За тези, които са напълно неадекватни, нямат фейсбук или пък са пълни идиоти и не знаят, че света на филмите е много по-прекрасен от реалността, вечерта 27 срещу 28 февруари (европейско време) се проведоха 83тите Оскари.
Водещите бяха прекрасната Ан Хатауей (а знаете ли, че жената на Шекспир се е казвала така) и секси Джемс Франко, в същото време номиниран за 127 часа (оня филм по истински случай за един тип заседнал в една скала, който си реже ръката, за да оцелее).
Поради това, че в последно време съм станала някво скучно смотано момиче аз имах намерението да си легна и да проспя това невероятно събитие, с идеята да си го сваля после. Само че като си пуснах лайв-а от червения килим и си закоментирах в скайп с едни хора и схванах, че няма да се спи. Откарахме до 5-6, и аз не помня вече колко. Беше якоооо.

Началният монтаж...не беше лош, но можеше и по-добър да е. Хареса ми монолога (като един водещ го прави е монолог, като са двама диалог ли се води?), в който вкараха майките и бабите си :D
Всъщност от оупънингите, които съм гледала до сега най-много ми харесва този на секси Хю Джакман (Ан Хатауей яко го спомена в нейната песничка).
Радвам се, че секси Колин Фърт спечели Оскар, щеше да е много тъпо той да не е печелил, а Джеси Лузърбърг да го вземе.
Секси Крисчън Бейл трябва да се обръсне, но и на него браво за Оскара.
Инсепшън и Крис Нолан трябваше повече да ги уважат!
А защо толкова набутваха Играта на играчките 3 навсякъде, може ли някой да ми обясни? Дори не беше толкова добра анимация. Тая Академия понякога ме учудва много.
Освен това се радвам, че видях секси Робърт Дауни Джуниър и секси Джейк Джиленхал.

Някой ден, ако съм номинирана за сценарии не знам как бих понесла обаче събитието. Толкова много камери и гледащи хора, ще си умра от параноя. Затова сигурно ако не съм номинирана никога за Оскар, това ще е защото ще искам да го избегна заради сценичната ми треска. Не за друго.

Кърк Дъглас ме застреля. Ю ноу, кога стана толкова стар бе, защо хората остаряват?! Нищо не може да запази един човек така, както филмите. Дори и след като теб те няма на екрана се движиш и говориш. Какво друго е това, ако не магия...

Мисля, че това е горе долу от впечатленията ми за Оскарите. Вие гледахте ли ги? За кой стискахте палци? Съгласни ли сте с избора?

п.с. Честита баба Марта.

Няма коментари:

Публикуване на коментар