неделя, 20 февруари 2011 г.

Неделният човек

Здравейте, аз ще ви досаждам в неделя и искам да ви предупредя, че много мразя да се представям и не се очудвайте на оскъдната информация. Казвам се Милен,но предпочитам да ме наричате Тони (опитвам се да си наложа този псевдоним) и съм на 17 години. Имам регистрации по много сайтове и форуми.Можете да ме срещнете под никове като: Pass[F]^wolf^, Fake BoY, Tony Jaa и... общо взето тези са, с които най-често можете да ме срещнете.Имам две хобита - бойните изкуства и графичния дизайн. Тренирам Муай Тай (тайландско бойно изкуство) и от време на време обръщам вниманиеи на китайските (ушу, киокушин и уин чун). Най-големия ми недостатък е, че като се захвана с нещо често остава недовършено (мразя се).О, да забравих да кажа къде живея - в едно село в Пловдивска област, но името му ще си остане тайна ;). Уча в ПГЕЕ - Пловдив... господи,съжалявам, че влезнах в това училище. Това е най-ужасното място, на което съм ходил някога и още по-лошо е, че трябва да ходя 5 дни от седмицата там!Както и да е, няма да ви занимавам повече с тази тема. Няма да ви казвам какво харесвам и какво - не, защото ще ви отегча. Наскоро имаше един празник...ама то и празник не беше (поне за такива като мен). Става дума за св. Валентин. Аз лично си празнувах Трифон Зарезан с чаша вино и сам. Св. Валентинникога не съм празнувал, (не защото съм си нямал приятелка) а защото така се е получавало, че на този ден не съм имал "гадже"... а и се радвам. Това е от мен.

Peace \/

Няма коментари:

Публикуване на коментар