сряда, 23 февруари 2011 г.

и още нещо

Хай, госпожица Сряда е тук.
Аз да се извиня за закъснението, но просто съм погълната от това как света не е наред. Заклевам се, нищо не е както трябва! Света яко се е обърнал наопаки и е побъркал абсолютно всички! И лошото е, че го усещам. Усещам, че нещо не е на мястото си и ме кара да съм странно неспокойна, изнервена и напоследък доста емоционална.
Скоро ми се случи да се разплача от нерви. За първи път, признавам, ми се случи да се разплача от нерви и бяс. И тичах аз по улиците, закъснявайки, и си плача. Плача си, защото хората обичат да прекаляват, нищо че знаят колко много съм им насъбрала. И 'плющи' някакъв отвратителен сняг, хората около мене се крият, колите ме пръскат с кал от локвите, аз си плача ... от нерви. Предпочитам да си плача поради нормалните причини ... или пък да не плача изобщо, а?
Ще препратя към Бетути, защото бяхме заедно на концерта на ODD CREW. Значи, тия момчета нямат равни! Напълно съм сериозна и го имам в предвид! Толкова добра съвременна българска музика ще видиш ... ама през крив макарон! Освен, че са адски музиканти, са и невероятни хора! Хубавото е, че оценяват всеки един от феновете си и правят всичко възможно те да излязат доволни от клуба и да си кажат: "Ей, брато! Т'ва знаеш ли, че беше най-якият гиг, на който съм ходил до сега?" И още по-хубавото е, че успяват да го направят това! Аз, лично, съм ги гледала шест пъти на живо. И всеки път ме изненадват с нещо ... и всеки път звучат невероятно, въпреки дългите изморителни турнета! Просто евала им на момчетата! Каквото и още да кажа няма да е достатъчно!
И последното, което ще кажа.
Поради депресарския ми период 'януари-февруари, очаква се и да продължи', започнах да си търся разни групички, които са .. 'по-така'. Открих първо Katatonia. Страшен doom. Реших, че тоя стил в метъла ми харесва и започнах да тършувам за разни подобни групи ... когато попаднах на Draconian! Няма да казвам нищо повече, просто ще оставя една песен ето тук, долу, за да може, който иска - да чуе.
'Айде, със здраве!

Няма коментари:

Публикуване на коментар