понеделник, 21 февруари 2011 г.

Време за доза музика!



Не, че е нужно да го казвам, но все пак започвам с това, че отново е понеделник. А какво от една седмица има в понеделник? Естествено има мен и негова милост Моя пост. Днес е вторият „Понеделник с Betutii” и днес ще говоря за музика защото точно заради нея съществува форума, който обедини мен и останалите шест човека. Също така от този пост нататък преминавам от обръщението Вие на ти, защото така ми харесва.
Още отпреди бях решила, че днес ще говоря за музика и за една от най-слушаната от мен банда Before The Dawn, но впоследствие реших, че ще изчакам да излезе и да изслушам новия им албум. Така ще имам нещо твърдо, което да коментирам, освен факта, че групата е яка. Тоест Before The Dawn ще е една от бъдещите теми, за които ще те накарам да четеш.
Днес главният герой е последният концерт в родния ми град Севлиево на българската група ODD CREW, който се състоя в събота вечерта или по-скоро героят е самата група, която ме вдъхнови. Това беше третият техен концерт, на който стъпих. Забавно е, че на първият концерт ни изгониха от заведението само след втората песен защото „било станало твърде късно”, а ние сме непълнолетни. Сега година и три-четири месеца след това събитие аз и компания (в която да отбележа, че влиза и госпожица Сряда) си изслушахме всички песни и си тръгнахме по наше желание. Това е напредък!
Всъщност почти целият ми музикален живот е изграден върху групите и информацията, които госпожица Сряда ми каза и показа преди години, за което съм много благодарна. ODD CREW е част от тази музикална основа и може би е по-добре да оставя Яуни да коментира съботния концерт, но първо - не знам за какво тя ще пише в нейния ден и второ - искам да изкажа впечатленията си. Сори, Яуни!
Първото впечатление, което групата прави е, че момчетата са наистина човечни и независимо, че музиката им е на високо ниво, те не се възгордяват и се държат силно приятелски. Специално заради нашата компания от непълнолетни те обещаха да почнат концерта на време, а не както обикновено с над час-два закъснение. Да, те не почнаха както беше обявено в 8 часа, но закъсняха само с около половин час, което наистина е постижение за такъв концерт. Второто впечатление, с което можеш да останеш е, че четиримата правят страхотна музика! Както казах преди малко те свирят на високо ниво. Песните им винаги са впити със смисъл. Който и да е техен текст да прегледаш, то можеш да намериш нещо истинско. Тук ще споделя, че най-любимата ми тяхна песен, наречена “Liar” е песента, която следва веднага след заглавието на тази публикация. Ако искаш я изслушай, заслужава си. Трето впечатление е, че самото изпълнение на песните им е изпълнено с чувство и професионализъм. А звука… О, какво може този звук! Друга особеност на бандата е, че винаги успяват да контролират чувствата ти чрез музиката си. Поне мен винаги успяват да докоснат.
На концерта в събота за първи път чух песните от втория им албум “A Bottle Full Of Friends” на живо. Преди това сериозно преслушах албума вкъщи. Нямах търпение да ги чуя на живо за да усетя вибрациите на всеки тон, преминаващ през тялото ми. И беше страхотно! Също през тази вечер си купих албума им и наистина се радвам да го притежавам физически. Това е първият албум, който някога съм си купила, първият, който не съм свалила от Интернет. Нещо, което адски ме радва. Веднага след като се прибрах вкъщи седнах на дивана и разопаковах кутийката с диска. Разгледах го дълбоко. Както знаеш всеки албум е съпроводен с листче където има малко повече информация и/или снимки. На листчето на този албум имаше текстовете на песните и по едно така да се каже писмо от всеки от четиримата от CREW-то. В тях те благодарят на всеки човек, който някога им е помогнал и ги е подкрепил. Беше много мило да прочета всичките тези думи и имена изписани от сърце.
Като цяло ODD CREW е качествена българска група. Те са хора, които заслужават да дадеш пари за да ги чуеш. И аз също съм им благодарна за това, че дойдоха отново в малкия ми роден град. Благодаря им, че правят тази музика и им пожелавам да продължават да свирят с желание, желая им да успяват!  Давайте момчета!
Това е всичко от днешния „Понеделник с Betutii”. Очаквай следващото издание само след седмица и не пропускай да четеш и останалите дни от седмицата. На раздяла ти пожелавам лесно и приятно дишане! =]

Няма коментари:

Публикуване на коментар