събота, 19 февруари 2011 г.

Съботата 
Дойде и най-на краят моят ред да си представя. аз съм шестата от екипа. Казвам се Съни, или поне така ме наричат приятелите ми. Все още съм на 21 години, родена съм в град София . Зодия везна. Ме знам дали е характерно за всички везни, но аз съм огромен инат. Реша ли нещо да получа , много трудно се отказвам. Рано или късно печеля.  Студентка съм в  СУ,  3-ти курс  социология (това е може би  едно от нещата, с който най-много се гордея. Живея с родителите си и брат ми. Обичам книгите, хубавата музика и шоколада. Бих дала всичко за хората, които обичам и ме е грижа. Смятам, че едно от най-прецакващите неща в този живот е съдбата. Все едно ми се надсмива всеки път, когато се опитвам да я надхитря. опитвам се да бъда оптимист и да не страдам за неща, които не си заслужават. Животът е твърде кратък, искам да го изживея пълноценно - един ден да не съжалявам за пропуснатите мигове. Друго не знам какво мога да разкажа..може би просто ще ви кажа до скоро виждане и до следващата събота :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар