понеделник, 14 февруари 2011 г.

Рязане на лентата на RMW Internet Blog...


Здравейте!
Аз съм Бетина, но хората ме наричат Бетута/Бетути и на мен се пада честта да отрежа лентата на това интернет-свърталище. Скоро навърших 16 и съм от малкото градче Севлиево, България. Обичам музиката, книгите, природата, високите места и други. Не отказвам разходки или страстта от тайното бягство от вкъщи през малките часове на нощта. Обичам и цветовете. Не мога да пея, да рисувам, да танцувам, ала тези неща не ми пречат много. Имам къдрава коса, зелена стая, телефон, прекрасен заек на име Чарли, синя риба, компютър, още два Интернет блога, 28 зъба, училищна уноформа и още няколко неща. Имам и някакви неясни мечти за бъдещето. Мога да играя табла, да плета, да се смея, да скачам на въже, да играя отчасти баскетбол, да измислям разни истории, да гледам в една точка, да правя торта „Добуш”, да изкопая дупка в градината и други. Страх ме е от зелени скакалци, особено от тези с крилата.
Тук съм, защото преди почти две години се регистрирах с направлението на госпожица Сряда – Яна, във форум с име Гюнтер, чийто линк се намира в дясната лента (ако сте почитател на рок музиката Ви препоръчвам да се регистрирате също) и защото госпожица Вторник – Криси, имаше яката идея да направим общ блог на форума. От сега нататък тук всеки понеделник е Понеделник с Betutii. Ще засягам всякакви теми, които ме вълнуват и се надявам да са ви интересни.
Сигурно има и още неща, които да е нужно кажа, но сега не мога да се сетя. А и освен да се представя, днес трябва и да поговоря малко за св. Валентин и Трифон Зарезан. За първия празник бих казала, че е приятно измислен, но се е превърнал в  поредното любовно клише. Лично аз не съм го празнувала до сега. Също така св. Валентин ми е в момента безразличен. Вторият и по-български празник също не съм празнувала до сега като хората, защото не съм се напивала до забрава с вино в името на Трифон. Със сигурност това ще го направя някога.
Това е засега. Надявам се да направя следващия Понеделник с Betutii по-интригуващ. =]
Сега изпийте една чаша вино!

Няма коментари:

Публикуване на коментар