петък, 18 февруари 2011 г.

Лейди Петък на вашите услуги.


     Може да ми казвате и Уил, wazaa? В истинския живот се подвизавам с името Деси, но наистина предпочитам (държа, задължавам) да ми казвате Уил, благодаря предварително. Може да ме откриете на много места под названието A Hat Full Of Sky. Та моята особа съществува от 19 и кусур години, живее в Нови Искър, но за да се ориентирате по-лесно ще ви кажа София (нищо чудно до няколко години да се обединим, особено имайки предвид скоростта с която се разширява милата ни столица). ЧЕРВЕНОКОСА съм!Уча в УНСС политически науки, вашият бъдещ президент, благодаря ви за вота хаха. (въпроса защо уча това и какви са ми целите е развит в отделен пост в другия ми блог). Оу да имам още 3 блога (скромно го давам). Основния ми е на български, подкрепям го и с един на английски, където пише същите неща, просто за да може и други хора да се радват на творчеството ми! Третия ми блог е една история, която се опитвам да пиша, не знам как се получава, ама хората я четат хаха. Имам много лични проблеми със себе си и т.н., така че може от време на време и това да си проличава в постовете ми. Та аз като една истинска везна (да това ми е зодията) ще приключвам работната/учебната седмица и ще започвам дните на купони, забавление и почивка. Ех, колко съм яка. И ако сте мен и най-често в петък вечер сте си вкъщи и се търкаляте я в стола я в леглото с лаптопа можем заедно да прекарваме това време. Ах как обичам да говоря за себе си!
     Сега да кажа какво харесвам! Харесвам много неща, обичам много неща също, но има 4 неща без които не мога да живея и без които живота ми нямаше да бъде същия. Номер 1 е любимата ми група Three Days Grace (с тях върви и вокалиста АДАМ) - по дяволите най-добрата група същестувала някога (поне за мен), докосват ме дълбоко и значат света за мен! Номер 2 е София Буш - да, тя играе Брук Дейвис в One Tree Hill, това е идеалната жена за мен - секси, красива, мила, чаровна, човечна и се раздава винаги. Номер 3 - Доктор Ху (и определено ДЕЙВИД ТЕНАНТ) - обожавам както серияла, така и десетия Доктор, няма нужда да казвам повече, тези които го гледат знаят за какво говоря! И разбира се номер 4 - Майкъл Джексън - не толкова за музиката му (която е невероятна), колкото заради човека, който беше, наистина много му се възхищавам и го уважавам. Обичам музиката, но за разлика от госпожица Сряда, която е музикална, аз съм инвалид в тая област, но това не ми пречи да се наслаждавам на макс. Мисля, че говорих прекалено много за себе си!
     И аз да претупам няколко думички за седмицата на любовта? BLAH! По принцип всяка година изпитвам някви кофти чувства около 14, обикновено депресия, защото съм сама, да на всеки 14 аз съм сама и ... вече нямам огромен проблем с това. Тази година толков ане ми пукаше, че е някакъв си Свети Валентин, че си нямате представа. Дори и Трифон Зарезан не празнувах особено, въпреки че както каза Вторник в един неин пост - коя друга нация си има ден в който да празнува любовта си към алкохола? WIN! Както и да е моята идея е, че не си заслужава да празнуваме 14, без значение дали сме обвързани или не, имайки предвид, че имаме толкова много по-готини празници. Ще перефразирам един цитат на Клей от отх - когато имаме Коледа, Великден, 3 март и 24 май, Свети Валентин въобще не е поканен да седне с тях на масата. Ако все пак сте се депресирали (както аз обичах да правя) около този ден, ще ви кажа само едно - НЕДЕЙТЕ! Не си заслужава нервите и (евентуално) сълзите. Ако обичате някой покажете му го в някой друг ден, ще бъде много по-щастлив ако го изненадате, от колкото  на този псевдо-празник. 
     Поолях се, но обичам да говоря ... ще ми свикнете! Оу и само да добавя, че не мога да поствам постове без картинки, така че да очаквате и това от мен!
     Allons-y! 

1 коментар: