четвъртък, 17 февруари 2011 г.

еми четвъртък

Четвъртък е и е мой ред, да, Ружа съм аз и вероятно ще ви занимавам с пълни глупости. Ще пиша за неща, които интересуват само мен или ще пиша така че да не ме разбирате.. или може да не стане така, ще видим. Впрочем не мога да се изказвам много добре, ще ви се наложи да ме извините. И освен това вероятно ще си пускам.. твато.. много късно и ще изнервам всички, заради забавянето. И пак ще се наложи да ме извините.
Та от Пловдив съм, на 15 и си губя времето в руската гимназия. Уча италиански, защото от малка Италия нещо ме привлича. За мен мога да ви кажа много малко, защото не се познавам достатъчно, но това не ми пречи на се оптвам да променям и/или подобрявам и малкото, което знам за себе си. Срамежлива съм и вероятно половин час ще препрочитам поста преди да го пусна, за да съм сигурна, че няма да кажа нещо глупаво и ще изтри половината неща и ще е прекалено кратно. Не ми пука всъщност, моя ден си е. Безотговорна и разсеяна съм. Общителна, но с прекалено ниско самочувствие от колкото би трябвало да е.
Друго какво да кажа..
За св. Валентин споменахте нещо.. католически празник е, да, ама к'во очаквате, ние дори Коледата не си я празнувам според източно православните там .. календара.
И това е всъщност, друго не се сещам да кажа... освен да сложа нещо на Joseph Gordon-Levitt.. все пак става на 30 днес. (:

Няма коментари:

Публикуване на коментар