сряда, 16 февруари 2011 г.

Денят е сряда и е мой ред.

Ами ... ще започна с 'ами' напук на преподавателката ми по етика и право.
Та, здравейте, аз съм госпожица Сряда, a.k.a. Яна Петкова. Ударението е на О. Длъжна съм да кажа. На 16 години съм, от Севлиево. Малко, неприятно градче, ама като те прецака живота с това си оставаш, хаха.
Обичам музиката. Под всякаква форма - я слушане, я изпълняване. Занимавам се с музика цял живот и не мисля да спирам. Пея в група от 10+ години, свиря на китара от не-знам-колко-точно-време, но всички казват, че ми се отдава, в което не съм особено сигурна. Ходила съм и на уроци по пиано преди 60 години и, както всички могат да се досетят, всичко е в сферата на забравеното. Отнема ми около 3 до 4 минути да намеря 'до'. Добре де, не е толкова зле, просто и аз, както Криси, обичам да се самоиронизирам.
Имам си философия и тя е, че всеки е виновен до доказване на противното. В пълна сила е, защото по принцип не се разбирам с хората. Но, в единични случаи, когато някой се престраши да ме доближи и да ме опознае може да съм 'супер яката мацка'. И не, не в буквален смисъл.
Обичам приятелите си и си завиждам адски много за тях. Обичам семейството си, имам най-яките брат и сестра на света.
Обичам да ходя по концерти. За щастие в малкия ни град си имаме кръчмичка, в която се слуша рок и метъл и има по някой друг гиг.
Често не мога да изразявам чувствата си правилно. Имам си един романтик в мен, който мразя, защото ме тормози, когато си поиска. Обичам и Сашо, телефона ми, който винаги е с мен и ме спасява от неловки ситуации ... или просто си ме спасява.
И май това е достатъчно. А и не съм сигурна, че има какво още да кажа.
Тука на скоро разбрах, че на 14ти се празнувало някакъв празник на влюбените. Въпросният Валентин, или който е, най-нагло се е 'кордисал' на мястото на на празника на бай ти Трифон, дето обича вино. Значи, аман от католически празници! Не че толкова ме интересуват религиозните въпроси, да не кажа никак, обаче ... доколкото си спомням, май бяхме православна църква? Пък и какъв е тоя празник на влюбените? Нали уж ако си влюбен го показваш всеки ден, не само на някакъв си 14ти февруари ... няма да коментирам по този въпрос повече.
Искам да вдигна наздравица с една чаша вино, нищо че не пия вино, и да ни честитя новия блог! Дано да се получи добре и да продължава да се развива!
'Айде, народе, със здраве!

Няма коментари:

Публикуване на коментар