петък, 17 юни 2011 г.

Еуфория



    За малко да си изпусна и този петък. Извинявам се за изоставянето от моя страна на блога, просто .. се отнесох в Асасинс крийд (ако сте чели последния пост в моя си блог, знаете че съм нърд .. и ми е простено xD). Първо да ви предупредя - това ще е доста фенгърл пост и може и да се повтарям, но съм в еуфория защото остават ПОЧТИ 7 ДНИ!!!! 
    Днес докато се прибирах със слушалки в ушите, от които (естествено) се носеше поредната песен на 30 Seconds To Mars, и с стикерче на групата, залепено на крака ми, нещо ме удари. Отивам .. Аз наистина отивам. Когато осъзнах факта, цялата настърхнах. Не мисля, че още го осъзнавам на 100% и няма да го осъзная, докато не видя лицето на Джаред да се усмихва от сцената. Е, тогава най-вероятно и сърцето ми ще спре и ще трябва да изнасят трупа ми от терена на феста. 
    Хора, в голяма еуфория съм! Искам да се сбогувам с вас, защото не се знае дали ще съм жива след другата събота. Ако ще присъствате и особено ако ме видите .. не мисля, че след това ще искате да ме познавате. Еуфорията и екстаза и всичко, което ще ме е завладяло ще ме превърне в ... човек, които не искате да познавате xD

Няма коментари:

Публикуване на коментар