сряда, 15 юни 2011 г.

morning keep the streets empty for me

Значи, здрасти.
Май отдавна не сме си писали ... прекалено много време отделям за учене и сериали май, а? Съжалявам.
Какво ново ли? Ами ... забелязах, че хората не знаят как да се държат един с друг, не знаят как да си говорят, не могат да изразят каквото и да е чувство и казват 'обичам те' на вятъра, без да знаят какво означава.
Но най-тъжното е, че хората не знаят как да си говорят ...
На мен лично често ми се случва да ми е кофти, отсрещният да го вижда и да ми каже просто 'ам, да, ок, виждам, че ти е гадно, оставям те'. Окей, mate, представи си, че замислям самоубийство, убийство, пр. Как бих могла да реагирам на 'окей, оставям те'? До вчера ми говориш как ти пука, как винаги ще си до мен, а днес ми викаш 'окей, оставям те'. Rude.
Всъщност, кога за последно беше до мен? Да, и аз не си спомням. 'Окей, виждам, че ти е гадно, оставям те' не можеш да го наречеш 'Ще бъда то теб вовеки'. Знам, че е трудно да си преглътнеш достойнството, да си прекараш път през огромното си его и да ме попиташ просто как съм. Но и аз какво искам ... кой съм аз, простосмъртната ...
Не знам даже защо се занимавам с това и защо се ядосвам, след като няма никакъв смисъл от нищо. Нито нещо ще се промени ...
Хората ще продължават да не знаят как да се държат един с друг и да си казват 'окей, оставям те'.
Well, sure. C u.

Ето ви хубава песен.

Няма коментари:

Публикуване на коментар