понеделник, 11 април 2011 г.

Америко, това ли наистина са идолите ти!


Бях малко поразена. Виновникът е последните две песни на Бритни Спиърс. Впрочем в момента чувам в главата си троловете да казват „Бритни Спиърс. БРИТНИ СПИЪРС! Че ти винаги може да те порази само чрез съществуването си”. О, хайде сега, жената не беше лоша в началото. Може да бях малка когато тя изгря, но помня, че си беше яка. И първият ѝ албум дори бих го слушала с удоволствие сега. Приятен е и ми напомня хубави неща. Дори когато преди 5-6 годинки излезе песента ѝ Toxic и песента ѝ с Мадона ми беше симпатична. Имаше някакво ниво на развитие. Ала от тогава тя пада ли, пада. Времето когато тя си обръсна главата… е, всички го помнят този жалък момент. И всички онези папарашки снимки, които плъзнаха навсякъде, които я направиха да изглежда като пропаднала курва. Не съм експерт в нейната биография, но мисля, че всеки схваща за какво говоря, за това падение.
Ала все пак, независимо от излагациите ѝ през последните години, жената има пари, с които може да си хване свестен екип, който да ѝ създаде свястна нова визия, да я измъкне от калта и да я върне в шоубизнеса. Но не! Екипът ѝ най-смотано я прави за смях пред всички. Песента ѝ Hold It Against Me е с напълно незапомняща се мелодия, а клипът е под всякаква критика. Булчинска рокля… ОГРОМНА БУЛЧИНКСА РОКЛЯ! Що за глупост! А  Till The World Ends е все едно слушам Киша (Да, знам, че се чете КЕша, но мисля, че е по-подходящо да е с „и”?). А клипът дори не си направих труда да го гледам. Малко се поразих от продължаващото ѝ падане.
Това беше за днес. Ще завърша с извинение за огромното ми мрънкане миналата седмица, но бях подпушила.
Ииииииии, дааааааа… xDDDD Юху, дип таба дип, туп-туп, ПАМ! Пим!

1 коментар:

  1. Точно днес и аз ги изгледах клиповете .... Зарежи Бритни -тя е в границите на нормалното. Притесняват ме повече личности като Рияна, която учи малките деца на Садо мазо. Абе разбирам, че има хора за които тия неща са култ, но ... малки деца те гледат по дволите - дръж се на ниво.

    ОтговорИзтриване