петък, 18 март 2011 г.

FRIDAY FRIDAY FRIDAY

    Хаха Четвъртък дори си нямаш идея .. целият ми пост ще е за това! И понеже може да има хора, които да си нямат идея за какво говоря .. първо вижте това. Ще направя нещо ново! Нещо като ревю на цялото клипче секунда по минута. И само да вметна пПървия път като го изгледах лично аз останах не без думи, ами без граматика като цяло.
    Първите кадри с календара и мис Ребека Блек картуун версията са малко леко неописуеми. Можеха да се постараят поне млако повече. Първо ако ще я правите рисувана версия, ми направете я като хората, а не използвайте умрели ефекти тип пейнт. А и какъв по дяволите е тоя застрелян календар? Не мисля, че някъде продават календари с такава липса на въображение. Плюс кой би си купил календар с Ребека Блек?!
     7:00 ... извинявам се, ама чия коса в 7 сутринта е така прецизно накъдрена .. със сигурност не и моята, която изисква да я търся по цялото си лице. Но не не това  не е толкова фрапантно. Следва момента в който момичето отива да си хване автобуса. Ооо това ми е любимата част! Приятелите и' идват и на нея и' е трудно да избере къде да седне в кола пълна с 4 души. О боже не знам? Багажника? Ти как мислиш, ретард Следва припева от който няма как да не ви стане ясно за кой ден става въпрос. Въпреки, че това може да е една голяа конспирация и деня да не е петък! FUN FUN FUN!!! 
     Втори куплет на вашето внимание. Всъщност не можах да се съсредоточа в това което пее, защото бях "омагьосана" от танцовите движения и на трите девойки в колата. Момичето в розовото, очевидно не знае какво да прави с ръцете си - ами защо не пробваш да си ги завреш в гъза? Момичето в червено явно скоро е претърпяло пубертета и се радва на "големите" си цици като ги клати и се втренчва в тях. А Ребека? Това момиче е олицетворениет на провал в опита си да имитра рапъри или нещо подобно .. прекалено е некоординирана за да преценя напълно. 
     Следващото нещо на което не мога да не обърна внимание е как девойката се опитва да ни научи на дните на седмицата. Наистина не знаех, че след четвъртък идва петък, последван от събота и неделя. Благодаря ти Ребека Блек, че поправи моето незнание, вече няма да пропускам лекции, защото ще знам кой ден сме. И тогава се появява 40 годишната по-дебела версия на Ъшър. Сигурно родителите на мис Блек са много доволни от факта и', че дъщеря и' танцува и пее с 40 годишен чичко. 
И понеже е петък имам само едно нещо да кажа:
IT'S FRIDAY FRIDAY FRIDAY! FUN FUN FUN FUN!!!!


5 коментара:

  1. А между другото във втори куплет има нещо като дефиниция на термина "FUN":

    "Fun, fun, think about fun
    You know what it is
    I got this, you got this
    My friend is by my right
    I got this, you got this
    Now you know it"

    Започва с fun You know what it is. след това започва нещо с което май се опитва да ни обясни "what it is" и накрая завършва с Now you know it. За съжаление аз от това обяснение нищо не разбрах и actually don't know it. Сега не мога да спа поради това че съм лишен от това свещенно знание.

    а това е метъл версия: http://www.metacafe.com/watch/6108157/rebecca_black_friday_heavy_metal_version/

    А И ... Суперски блог си имате!!!

    ОтговорИзтриване
  2. ха! аз те познавам. бяхме на море, ти беше в стая с кавалера о.О

    ОтговорИзтриване
  3. Хаха. вярно :) 2008-ма като завършвахме. Браво че ме позна. че напоследък взеха трудно да ме разпознават хора които не са ме виждали от доста време.

    ОтговорИзтриване
  4. Честно казано, момичето не ме дразни, нито пък и песента ѝ. Просто поредното американско продуктче заливащо пазара. Тъжното е, че сега тази Ребека Блек ще си изгуби целия живот, повечето хора ще ѝ се подиграват, а други ще я намразят така както стана с Бибър и Сайрес. Тя е поредната в списъка. Поне ще спечели много пари, ако това е успоковащо.
    Песента наистина не ме бърка - още един продукт залял пазара и който ще оставяда се коментира. Наистина, толкова много е коментирана! Нищо лично, но ужасно много се удивлявам! О____О

    ОтговорИзтриване
  5. Ами аз не я мразя, просто мисля, че е изумително глупав индивид.
    Иначе я блога ни се чете и от други хора, освен нас - ебаси якото ^^

    ОтговорИзтриване