вторник, 15 март 2011 г.

туруруруууууу турурурууууу

Хммм
Започнах този пост, мислейки си да напиша как вчера съм се напила забавно. После се сетих, че не е яко да говориш как си се напил. Ако бях написала нещо докато бях пияна, тогава щеше да е друга работа. Може би щях да изобретя фейсбук 2.0.
После тръгнах да говоря за пролетта и как й се кефя както се кефех на училище - първите няколко дни се радвам и после си спомням, че всъщност не я харесвам. Ако има истинска пролет - чудесно. Ама да не минаваме направо на лято, а? Трябва ми малко време да се порадвам на хубавото междинно време между 'брррр' и 'оххх' (респективно "адски студ' и 'нечовешка жега' и двете непоносими за мен).
Но и това не ми се получи.
И тъй като още съм в периода на радване, че е пролет (когато не се паникьосвам откъде ще намеря пари да живея следващите месеци) ви пускам една песен.
Песен за слънчев предиобяд (защото по-рано посмъртно не ставам), която да си пуснете силно, да си отворите прозореца, да ви подухне малко топличък вятър, да затворите очи с небрежно блаженна усмивка и да си помислите 'О, да. Пролет'
Енджой!

Няма коментари:

Публикуване на коментар