четвъртък, 17 март 2011 г.

Съжалявам, че пропуснах миналата седмица.. та както каза госпожица вторник ще се реванширам.

Така. За к'во ще ви говоря? Зааа... хората. Та тъй. Отчайвам се.. толкова са ми изкуствени всички в училище... е, може би изкуствени не е точната дума... и все пак... имам чувството, че има само  2-3 души, с които мога да говоря за нещо по.. различно... всички са... някакси, ъм, просто мислят само за себе си, говорят за неща свързани само с тях самите, само това, което ги засяга пряко... и ако започнеш да им говориш за нещо друго, те изчакват да си го кажеш и пак почват! или дори не чакат, прекъсват те и си почват своето...
а индивидите, дето въобще не възприемат, че говориш най ме дразнят.
честно имам чувството, че съм забиколена от ритардове в т'ва даскало.
иии разбира се, съвсем друг е въпроса, че очевидно си нямат и представа какво се случва по света в момента... или просто не го смятат за важно... разбира се.
давам пример: купон за имен ден, всички са пияни (силно казано, филмирани по-скоро), някой казва 'една минута мълчание за умрелите в япония' и всички почват да се смеят... ъ, да, а после го разказват горди. страхотни сте, нямам думи. и да са били пияни... ъ, това не ги оправдава.. а силно се съмнявам, че наистина са били... просто губя всякаква надежда за хората вече...
Не исках поста да се получи точно така всъщност... все едно... накратко всичко, което исках да кажа в един цитат: "Общество на елементарни самообслужващи се биологични роботи".
И се чувствам длъжна на края на всеки пост да сложа песен:
Частта от 2:07 до 2:20 ме разтапя... гласът му... начина, по който го пее...
А разбира се, благородно завиждам на колежката от петък, че ще ги види на живо... и все пак в мен я има надеждата, че до юни има достатъчно време и може да стане така, че да ги видя и аз...
Чакайте, така и така заговорихме за петък, нали знаете... FRIIIIIIDAY, FRIIIIIIDAY, FRIIIDAY, хахахха, сигурна съм, че мис FRIIIIIIDAAAAAY, FUN, FUN, FUN ще го спомене в поста си...

3 коментара:

  1. Де да бяха само от твоето училище. Лошото че май колкото по - възрастни стават, толкова повече стават като коне с капаци.

    ОтговорИзтриване
  2. Човек, аз поне се радвам, че хората около мен, дори и да не са особено заинтерисувани за случващото се, то поне не се подиграват с него. Толкова са глупави, незаинтерисовани и прочие за да говорят така! Нямам думи просто...

    ОтговорИзтриване
  3. Хората са егоисти. Всички сме малко или много егоисти. Дори и да имаш трохичка егоизъм, който не се забелязва, пак го има. Хората са егоисти - мислят смао за себе си и се интересуват само от себе си. Колкото по-бъроз се примирм с това, толкова по-лесен ще ни бъде живота. Проблемът при мен обаче е, че продължавам да вярвам в тях, че ще се променят и че не всички са такива. Колко наивно от моя страна.

    ОтговорИзтриване