неделя, 13 март 2011 г.

Няма тема


Първо искам да ви се извиня за миналата неделя, че не писах, просто тези грипове са ужасни.
 Не знам за какво да пиша, затова ще поговоря малко за любимата ми група - Three Days Gracе. Това е най-добрата група, която съм слушал някога. Никоя от тези, които съм слушал до сега не са ми правили такова впечятление. Няма друг глас като на вокала Адам! Просто е велик и това най-много ме впечатли от всичко, което притежава групата. Начина по-който звучат песните им е уникален. Само едно не ми харесва - прическата на Адам. Много повече ми харесваше, когато беше със средно дълга коса, а не както е сега - с дълга. Но няма значение, нали все още пее така хубаво. Преди време се бях вманиачил доста и си бях направил като неговата прическа (не сегашната), но след време я махнах и все още съжалявам, че го направих.

2 коментара:

  1. Всъщност има много повече в Three Days Grace от гласа на Адам .. има много повече в 3DG от Адам ако става на въпрос. Не ме разбирай погрешно, обожавам Адам, той е идеала ми за мъж .. добре де един от идеалите ми за мъж. Идеята ми е, че групата като цяло ем кара да продължавам. Първо всичко което са преживяли тези хора и в което са се превърнали, не са пропаднали рок музиканти, които се наливат и се друсат, а са съвестни и искат да се докоснат до феновете си. И действително успяват. Ако ня бяха те може би днес нямаше да съм тук и да пиша този пост .. Била съм в изключително гадни положения и в много дълбоки депресии енд стъф и единствените хроа на които съм могла да се опра са били Three Days Grace. Песните им, посланията им, те самите .. те ме направха човека, който съм днес и не съжалявам за това, даже съм благодарна, че ги открих.

    ОтговорИзтриване
  2. Съгласен съм с теб, просто начина по който се изразявам ми куца. :/

    ОтговорИзтриване