сряда, 18 април 2012 г.

Stuff worth watching (and if you don't I'll kill you)

    Здравейте отново. Вашата мис петък, вече не е петък. Което е жалко .. вече няма да мога да започвам поста си с it's Friday, Friday, getting down on Friday ... Ех, такъв е живота, какво да го правиш. Та, вече сте разбрали за нашия мейк оувър. Малко като в Дневиницте на принцесата, блога стана от обикновен тийнейджър в принц. Както и да е, нека се върнем на днешната тема - checking shit out, демек ще ви предлагаме нашето мнение относно различни неща, които на нас са ни направили впчатление. 
    Аз имам честта да открия рубриката. А какъв по-добър начин от Пол Макартни? Извинявам се, СЪР Пол Макартни. Все пак да забравиш 'сър' на г-н Макартни е като да забравиш 'капитан' на Джак Спароу. Та ще ви говоря за 'My Valentine' или по-точно за клипа. Сигурна съм, че Disenchanted ще го хареса, защото е доста артистичен, а и доста успокояващ според мен (а и .. Джони Деп). До колкото знам клипа има няколко версии, аз ще обсъдя тази с Джони и Натали заедно. От една страна имаме песента, която е найстина страхотно творение, но честно казано не съм и очаквала нещо по-малко. Лично на мен ми действа доста успокояващо и релаксиращо, а на мен рядко песни ми действат така. А клипа, ох клипа е страхотно творение на изкуството. До някъде може би съм пристрастна, защото обожавам и Натали Портман и Джони Деп, но дори и да не имам в предвид тяхното присъствие, клипа пак е зашеметяващ. Самата му идея, макар и семпла носи много емоции. А не ни ли трябва точно това в нашето забързано ежедневие - една простичка песен с прост клип? Може би точно това я прави толкова специална. Така че give it a shot.



    А, не, не си мислете, че ще се измъкнете само с едно ревю, все пак трябва да се пореванширам малко. Ако ме искате де? Всъщност кой ви пита (шегувам се, разбира се). Чудех се на кой точно филм да направя резюме, защото не може да са две песни. Да, де, то може, просто аз не искам, обичам разнообразие що се отнася до подобни постове. 



    Та да се върнем на филма, който избрах. Криси ще бъде много доволна от избора ми, сигурна съм. Името е 'My Name is Khan' и е смесица между Боливуд и Холивуд. Какво ще рече смесица? Ами филма по принцип е от Боливуд, но е сниман в САЩ, а и ги няма песните и танците, характерни за индийците. Естествено главният актьор е не кой да е, а Шарук Кахн. Тук е мястото да вметна, че освен невероятно секси, той е и изключителен актьор, ролята му в 'Моето име е Кхан' категорично потвърждава тезата ми. Може би за мен имаше доста голямо осъзнаване на неговия талант поради факта, че преди това го бях гледала в романтични комедии, а не в подобна драматична, но невероятна роля. На кратко става въпрос за Ризван Кахн, който е родом от Индия и е мюсюлманин, също така страда от форма на аутизъм. В началото се разказва историята му като дете, след като пораства и майка му умира той заминава за САЩ, където се запознава с Мандира. След серия прекрасни и наистина сладки моменти, защото Шарук играе невъобразимо добре, двамата се женят. Мандира пък има син от предишния си брак. Всичко това се случва преди 11 септември 2001. След траурната дата всичко се променя не само за семейството, но и за обществото като цяло. Следва драматично развитие и Ризван поема на куест с едничката цел да се срещне с президента и да му каже 'Mr. President, my name is Khan and I'm not a terrorist'. От тук нататък нещата стават наистина трогателни, поне за мен. Този филм ме накара да си възвърна вярата в хората, или поне в част от тях. И смятам, че този персонаж, болен от аутизъм, е пример за това, което ние трябва да се стремим да бъдем. Ще ви сложа и трейлър, но задължително изгледайте филм, заслужава си. Със сигурност е по-трогателен от бози като Тетрадката или Титаник. 


Надявам се да сте харесали моята сряда. Ще се видим във вторник с 5 страхотни песни. А можете да сте сигурни, че ще са страхотни, защото ще са моите 5. Междувременно изгледайте клипа и филма, няма да бъдете разочаровани, сигурна съм. И ви пожелавам една прекрасна седмица. Ciao hatters.


2 коментара:

  1. Well, awesome post is awesome - as always :P
    Е как да не си пусне човек My name is Khan след това ревю, хайде кажете ми? ^_^

    ОтговорИзтриване