понеделник, 16 април 2012 г.

новините в понеделник вечер

Не знам защо се бутах да започна с понеделник, деня на новините в новия свят на блога ни. Не следя новините, независимо дали са световни, политически или светски. Ако нещо ме интересува, ще го прочета из неновинарските сайтове или ще ми бъде казано от хора, които знаят от какво се интересувам.
Затова нека видим моите новини
Новините на Disenchanted, на която не й пука особено какво се случва всеки ден по света, защото мрази хора и е егоцентрична и живееща в златен западен рай:

- Новина номер едно тази седмица е разбира се новата същност на блога ни. Миналата седмица предложих във форума да изтрием старите публикации, защото се опитвам да се намирам в свят, в който ненужното се разкарва. За да има някакво развитие напред, човек не трябва да се бои от време на време да унищожи всичко постигнато до сега, ако по него вече не може да се гради. Пък и от време на време трябва промяна. Фундаментална промяна. Защото иначе се ограничаваш да останеш на едно място, само за да не загубиш всичко постигнато до сега, колкото и несполучливо да е то и да знаеш, че можеш по-добре, ако почнеш на чисто. 
Запали всичко и създавай от пепелта, казвам аз.
Но естествено във форума не бяха на моето мнение. Те предложиха вместо да трием общия едногодишен труд, просто да направим реформа. Иновативно, казах аз  и застанах неловко пред тубите с бензин, които метафорично бях донесла. В събота вечерта имахме staff meeting в скайп чат, където след дълго обсъждане и отплесване и прекъсване и неуместни шеги, беше достигнато до решението всеки ден да си имаме рубрики, които да са си стабилни, пък ние - писачите - да се менкаме. И така, ето новото начало. 
- Следващата новина, която ми беше споделена от специалните ми информанти, и която ме заинтересува, е че да, дами и господа, ще правят нов филм за Риддик
- В една по-реална вест, любимият ми индийски актьор Shah Rukh Khan (ние с Уил ще му ставаме втора и трета жена, ама той не знае още) е закъснял 2 часа за изнасянето  на специалната си реч в Йеил, защото отново са го задържали на летището и са го разпитвали няколко часа. Няма значение, че си световно известна звезда, ако си мургавичък, американците те задържат и си врат носа навсякъде по тебе. И те водят в усамотена стаичка и те претърсват целия...
- В изцяло несвързана новина, аз заминавам за Америка да работя като летищна охрана.
- и накрая Палома Фейт има нов сингъл, а скоро излиза и новия й албум!


Това бяха моите новини. За други си влизайте в новинарските сайтове. 

2 коментара: