понеделник, 23 май 2011 г.

Пяна за бръснене

                   Започвам с яка картинка:

                   Открих ново забавление. Случайно набарах флакон с крем за бръснене (ако не се бъркам, май така се казваше) и отнейде ми дойде идеята да си сложа малко в ръцете за да го пипна какво е. Установих, че е еб*хти якото!!! Крема беше бял, мек, миришеше яко на мъжки парфюм и беше толкова симпатичен за игране. Затова си сложих още и още, и още на ръцете, докато целите ми не станаха в бяла пухкава пяна. О, колко нежна е тази пяна за бръснене! Никога не съм си представяла, че бръснарските кремове са така яки! Има над половин час да съм си играла с тази пяна. Прегвърлях я от едната в другата ръка, заглаждах я, събирах я на топка, после си омазвах целите лапи в нея и беше ПРЕКРАСНА! И след това ръцете ми миришеха на мъжка козметика, а аз обожавам този аромат! O, беше, суперското забавление! Някой ден трябва да опитам  на допир и крема за бръснене... или онова в тубичките като от паста за зъби.
                   Днес също така гледах част от абютирентите (ако така се пише тази сложна дума) и бяха прекраснички! Също днес ми беше супер лигаво, а това ме прави щастлива!
                   Щастлива съм!
                   Честит утрешен 24 Май! ^___^
                   Лека и мека!
                   Поздрави от Бетута и нейния Понеделник!

П.С.: Хаха... Това беше най-най-най-краткия ми пост евър!

2 коментара: