вторник, 24 май 2011 г.

What'd you call me? Well there's no way I'm kissing that guy!

Случвало ли ви се ей така да се затворите в себе си и да си правите компания със самосъжалението си и по едно време като говорите с някой или просто ей така нещо се случи и да се видите от страни каква жалка плюнка сте и да се ядосате на себе си и да се стегнете.

Когато на мен ми се случи това просто искам да си пусна една динамична фък-ол-ъф-ю песен, която да ми отива на надъхването и на презрението на слабостта ми.
Например тази:


Стига лигавщини вече.

2 коментара:

  1. В такива случи не искам да слушам музика, защото песните, които слушам се пропиват с настроението ми и ми стават антипатични. Но песента, която си пуснала ми е подходяща за нервните дни.
    Криси не ми харесва да си в такова настроение. Харесваше ми когато беше супер веселата.

    ОтговорИзтриване
  2. e, какво, по-добре ли е да се депресирам отколкото да се ядосвам
    на мен пък точно в такова ядосано настроение искам песните да ми го попият, за да може следващия път като ги слушам и да се надъхам пак

    а и веселата криси по принцип е изключение

    ОтговорИзтриване