вторник, 24 април 2012 г.

Random awesome лирико-баладични songs

    Не вярвах, че е толкова трудно да избереш само 5 песни, ама се оказа, че било. А, да, забравих - здравейте отново. Днес е вторник. Във връзка с това - Yesterday was Tuesday, right? But today is Tuesday too. (Supernatural much?). Та 5 песни .. ох, препотих се кои точно да отсея. Първоначално исках да е тематична 5ца, например 5 лирични и баладични песни или 5 tdg песни, нещо такова, сещате се, да има ред и идея (ето с това отношение ще завладея Дондуков 2). В крайна сметка се спрях на 5 лирично-баладични песнички, демек леко депресарски. Да знаете, че ми беше много трудно да ги подредя в класация. А, да, за да чуете песента, натиснете върху името и', ще ви ги направя на връзки (моля). xD Да започваме
    Пето място заемат Lincoln Hawk с песента си Everytime. Интересното е, че тази песен я открих покрай Gossip Girl. В един от епизодите Руфъс я изпълняваше с бандата си и някак си ми хвана ухото. В крайна сметка песничката е доста звучна и приятна и ... просто обожавам да я слушам. А и текста е релевънт в някои случаи. Криси напомня ми на тебе, чуй я и ми кажи дали има нещо такова в текста. Та, непременно я чуйте, не е много баладична и за това е на последна позиция, но важното е, че е в класацията.
    Четвърто място, това място е заето от Rise Against - Hero Of War. Признавам си, първият път когато я чух ... не я харесах. Ама след това я чух още няколко пъти и се заслушах в текста .. и малко се разчувствах, защото имаше подобен ефект какъвто има a7x - Seize The Day, когато я слушам, гледам клипа и междувременно следя текста (демек слушам ги какво пеят). Та рядко има песни, които да ми влияят толкова силно, че да пускам сълзичка просто защото песента е силна (друга такава на Rise Against е Make it Stop), за което им свалям шапка на момчетата и ви я препоръчвам да я чуете. Все пак не я харесах от раз и поради тази причина е под номер 4.
    Трета позиция държи Roman Lob със Standing Still. Сигурно се чудите кой по дяволите е Roman Lob, ами всъщност и аз не знам много, само че представя Германия в тазгодишната Евровизия. Да, точно така, Евровизия, вярвате или не от време на време и там имат много добри попадения и тази песен е самото доказателство (също така Alexander Rybak - Fairytale; Lordi - Hard Rock Hallelujah; Ruslana - Wild Dances). И съм напълно абстрахирана от факта, че младежа е изключително секси. Не, наистина, първия път, когато чух песента и я харесах, не гледах клипа! Просто момчето има прекрасен глас, а аз имам много слабо местенце за мъже с такива едни прекрасни гласове. На трето място е, защото все още не съм се зарибила прекалено много по песента, но скоро и това ще стане, до тогава - номер 3.
    Второ място и Olin And The Moon с прекрасната песен Not in Love. Имам чувствово, че ми я пеят на мене тази песен, ама както и да е. Нея също я открих в сериал - One Tree Hill, но не за това е на това място, ами защото е наистина очарователна песен. Влюбих се от първото полуслушане. Просто я пуснаха в епизода, слушах няколко секунди, паузнах си сериала и се ръчнах в Гугъл да я намеря. На второ място е, защото ми създаде много главоболия докато я намеря тогава. Сега, разбира се, я има навсякъде, но точно тогава трябваше да се ръчкам в деприте на Интернета, за да я октиря в пълна версия. Успях, естествено, защото съм оусъм. 
    Иииииии първото място отива при *барабани* The Perishers - Sway. Тази пък я чух във Veronica Mars ... май класацията ми трябваше да се казва 'Топ 5 песни, които чух в сериали'. Както и да е, тази песен ме разтапя, направо получавам душевен оргазъм като я слушам. Няма как да не е на първо място, та тя ме кара да изпадам в някакво странно състояние докато я слушам. Обожавам я и задължително да я чуете, все пак е номер 1! Не, сериозно, няма да съжалявате. А и у мен буди сцената как Вероника и Лоуган танцуват ... а аз ги шипвам здраво xD
    Понеже съм прекрасна и нахална реших, че заслужавате две бонус песнички към класацията. Едната е просто уникална песен от последния албум на Linkin Park, която тотално е писана за мен - Robot Boy. И все пак знаете, че съм нечовешки Three Days Grace фен, няма как да не пробутам поне Адам, ама как да не го включа, с този прекрасен глас, който ми гъделичка всичко (хехе). А песничката на Адам е Try To Catch Up With The World. Добре, оставям ви вече, оспамих ви, обичам да спамя с хубава музика, какво да се прави ... (А ако искате, можете да чуете и Simple Plan - This Song Saved My Life или Astronaut, също си заслужават). Оу, сетих се, можете да ми оставите вашата любима лирично-баладична песен в коментарите. 

4 коментара:

  1. Оляла се тя... ТРЪНКИ! (от най-големите!) :D
    Моите са няколко :D - Adam Gontier - Wicked Game, Evanescence - Lithium & My Immortal

    ОтговорИзтриване
  2. хахах, харесва ми песента, която ти напомня за мен, но от текста май единствената част, която отговаря е че уоуквам или рънвам ауей :D

    ОтговорИзтриване
  3. До сега не бях усетила колко се е доближил вкуса ми към музика към твоя. Често напоследък търся точно такъва песни.

    ОтговорИзтриване