четвъртък, 26 април 2012 г.

Страшната четвъртъчна тема

Най се страхувах да не ми се падне тази тема. Но късмет. 
Не мога да напиша нищо по нея... Абсолютно нищо. Последният път, когато седнах да гледам филм (който не съм хванала наполовина по телевизора) беше през коледната ваканция. И то тогава гледах Flipped, The Crow, The Notebook и Tron Legacy, които филми не мисля, че някои от вас не е гледал или чувал за. Просто не съм човек по филмите. Предпочитам да седна, както Съни е написала миналия четвъртък, да гледам сериали. Предпочитам да следя една по-дълга история, която с времето да заобичам, която вътрешно да ме терзае с перфектността си и с драмата си. Филмите... Рядко са такива, мисля. 
Имам папка с *проверява* 34,5 GB филми. От тях 17,4 GB са ми обичаните филми, които не мога да изтрия, като Harry Potter Collection, Wall-e, The Hitchhikers Guide To The Galaxy и други. Останалите 17,1 GB ме чака да ги гледам. Някои ме чакат да се сетя за тях вече повече от година. Съквам в това занимание, абсолютно.
Затова пък от коледната ваканция включително до днес изгледах три сериала: How I Met Your Mother, Sherlock и Merlin, като няколко дни ме делят от ново начало при сериалите.
Това е всичко, което мога да ви изкажа.

Няма коментари:

Публикуване на коментар