вторник, 28 юни 2011 г.

I'm Old GREEEEEGG

Хората не знаят за съществуването на The mighty boosh, а трябва!
Всеки, който се радва на британската култура (като мен), на фантастични филми (като мен), на идиотски неща (като мен), които не се взимат много насериозно (като мен), трябва да гледа The Mighty Boosh (като мен!)!
Това е един сериал с Ноел Фийлдинг (обичам го, прекрасен е, перфектен е) и Джулиън Барат. Разказва за двама много различни приятели и техните приключения.
Съдържа говорещи животни, морско чудовище с интересни полови органи, говореща луна, духът на джаза с горяща шапка, един зелен стопаджия с гигантски палец, лисица със спринцовки за пръсти, хора с врати в косите си, демони, шамани, извънземни, танцуващи вълци, маймунския ад, песнички, пънк групи и Гари Нюман.
А да ви кажа не много сериали предлагат всичко това на куп...

Ако се интересувате можете сами да си намерите информация. Ако не се интересувате, значи не ви харесвам.
Ето едно клипче с луната:


А ако искате да видите двамата създатели на шоуто на какво приличат, ето на това прекрасно нещо:

2 коментара:

  1. :D невероятни. Не спира да ме кефи обаче това с луната. 10-тина пъти съм го гледал само това клипче и пак му се хиля. пък имаше едно много яко с impostor moon :D

    ОтговорИзтриване
  2. ох, луната е страшнаааа
    и как говори
    с импостър муун: уотсъъъ хапънинг хиъ?
    търъръъ ловкаатс :D:D:D

    ОтговорИзтриване