събота, 14 май 2011 г.

Иииииииииии пак е четвъртък, а аз щях да забравя да пиша. Глупости. Направо си забравих, ама мис Понюделник пак ми напомни, хахаха.
Да кажа, че съм съгласна с поста на колежката от вторник, макар че на мен рядко ми се случва действително да свърша нещото... било то да уча за контролна, да си напиша есето или пък да свършва нещата, за които ме е помолила майка ми(ба, помолила, направо си ми заповядва и като чуя, че си идва почвам да ги правя :D). Адски моткава съм. Винаги отлагам наистина до последно. Например днес имахме класна по български... е, аз си написах темите 3 час по италиански като класната ни е 5 и 6 час... и то не напълно, нали.. мотла гадна. Или почвам да уча урок и винаги, винаги, винаги, винаги оставям последната точка за преди часа... и в крайна сметка не я уча, оставям я за контролната.. и тогава пак не я научавам... и как ги нареждам тея 5ци и 6ци идея нямам... а си спомням добрите времена от 1ви до 5ти и началото на 6ти клас може би, когато всичко си свършвах иначе не се чувствах спокойна. Е, и сега се случва веднъж на 3 месеца да направя всичко дето по принцип знам че трябва и съм си планирала да свърша след училище и чувството е неописуемо.... и после пак се моткам, и мрънкам, и не правя нищо, и не ми пука :D
Друго к'во да ви кажа.. абе трябва по-сериозно да се отнасям към блога, остави, че по принцип съм несериозна ми поне т'ва нещо да върша както трябва :D Обещавам следващата (или по-следващата-да не се насилвам прекалено) седмица да имам за какво да ви говоря, хахах.
Впрочем болна съм, да се оплача и утре ще спя цял ден, събота също, а неделя добре, че съм на рожден ден, че не съм мърдала от нас от 1 седмица и повече може би, 'щото съм наказан, а сега и болна.. си му ебала майката.. опа, т'ва мога ли да го напиша? не сме се разбрали съвсем всичко  и всяк'ви изрази ли може да използваме :D
Бла, бла, бла, млъквам и отивам да слушам Atreyu, 'щото са яки.

1 коментар:

  1. И аз съм същата... мотла мотла.. В последния момент! Ала тогава сякаш мозъка ми работи най-добре... хаха

    ОтговорИзтриване