сряда, 20 април 2011 г.

еко сряда

Първо да кажа, че съм собственик на пост номер 60 в този блог! Не знам защо сметнах, че това е нужна информация, с която трябва да натъпча главите ви, но ... нейсе ... обичам да си говоря просто.
Също така съм горда, защото днес засадих няколко иглолистни дръвчета! По принцип съм последовател на екологията, не използвам найлонови торбички, не оставям чешмата пусната, не оставям лампите да светят, не изхвърлям боклуци по земята и etc. (end of thinking capacity, дИмек) ... но сега, след като положих малките все още неразвити коренчета на бъдещия красив висок бор, почувствах, че наистина правя нещо значимо за Земята! Не ме е срам също да призная, че когато е имало разни почиствания я в училище, я из града, винаги съм ходела с желание! Много дълбоко вътре в себе си искам тая красива Земя да я направим по-добро място за живеене ... защото съм виждала колко е мръсен града ни, а за въздуха не искам да споменавам ...
Затова, да ви кажа, когато чувствате, че не принадлежите никъде ... отидете и посейте едно дръвче ... ще помогнете и на себе си, и на майката природа.

А, и извън еко-темата. Просто, защото напоследък ме вдъхновява една определена жена, искам да постна едно нейно живо изпълнение ... колкото и да е ненормална and stuff, има страшен глас! Your argument is invalid.

Няма коментари:

Публикуване на коментар