вторник, 29 май 2012 г.

Songs for the masses

Драастииииииииииииииииии. 5, 5, 5, 5, 5, 5, 5, 5, песни.... Ей голяма тегавинка е с тези 5 песни всеки вторник!!! Игнорирайте подредбата на песните! :D
To you attention, ladies and gentlemen I present to you:

Пето място:
Roman Lob - Standing Still - благодаря на виновницата, че ми показа тази песен! Въпреки, че тази година не гледах Евровизия, тази песен ми влезе под кожата и беше моят фаворит да спечели. Меко казано много добро изпълнение, мелодична песен със смислен текст, Roman Lob наистина се представи отлично, жалко, че не го оцениха подобаващо.



Четвъртото място е за една песен, която много слушам напоследък и може би повечето знаете - Massive Attack - Teardrop . Да, една от тематичните песни на доктор Хаус е, so what? :)
Аз лоша песен в Хаус не съм чувал... Post House depression, you know how it is.


Трето място:
Е, признавам си, с всяко следващо място става по-трудно и по-трудно. Случайно я открих, докато си ровичках из дълбините на Интернет - Linkin Park - Burn it down . Харесвам всички песни на LP и тази не е излючение. Да, малко по-различна е от останалите им, поне за мен е такава, но може би това й е хубавото? :)


Второ място:
Ох, тази песен. Flourence + The Machine наскоро ми станаха любими, а с Breath of Life още повече. За филма няма да говоря, но се очертава да бъде доста интересен :) (жалко, че са избрали Bella :D )


And now, for le Grand finalle:
И първото място е отредено заааааShinedown - Unity . Много свежа и приятна за слушане песен. Поредното много добро попадение от едни от любимците ми. :)


Cya next week!
Бай Даньо out.

Няма коментари:

Публикуване на коментар