вторник, 12 юли 2011 г.

хмъ

Работя.
Лято е.
Спах до сега защото сутрин ставам в 5 и половина. Още ме боли главата и съм неадекватна.
Подстригах си косата доста, от години не е била толкова къса и яка. По принцип с косата ми се мразим.
Песни, които ми напомнят неща... не помня.
Доста са.
Но се сетих друго.
Има една песен.
Абра-кадабра.


Тази.
Слушайте текста. Или си го потърсете ако не можете да го чуете като хората.
После ми кажете не е ли адски крийпи.

Ама ме кефи песента по някаква причина...
И все пак. Супер странния текст.

5 коментара:

  1. :D леле... уникално странен текст. Доста се пулех в него докато го четях. Още съм в супер очудено състояние. Харесва ми! Обичам "creepy things" :D

    ОтговорИзтриване
  2. пише, че не е available in my country :\

    ОтговорИзтриване
  3. така е. аз си го пренамерих от youtube :)

    ОтговорИзтриване
  4. опаа
    еми в мойта явно е авейлъбъл
    слав, дай линк да редактирам поста

    ОтговорИзтриване
  5. http://www.youtube.com/watch?v=b7GhrUaNDAI
    ето линкче. съжалявам за закъснението

    ОтговорИзтриване