четвъртък, 23 юни 2011 г.

бах шибаната вечер (:

сетих се да пиша, 'щото не мога да си измисля есето, тряскам си главата и се дразня колко малко остава и как сички са вече айляк, а нас още ни мъчат. писна ми от шибаното ставане в 6 часа, от тъпите копелета в даскало, от шибаните даскали, които сега се сетиха да ни юркат за оценки. писна ми. дразни ме факта, че не мога да си напиша шибаното есе, което се нацаках да пиша заради шибаната италианска пиеса. дразня се, че мърлата по италиански чак сега реши да ме изпитва за 6, а аз се бях примирила с 5. дразня се, че още има вероятно да се размина със стипендията, а ако тва стане всичките ми напъни последните седмици ще да били напразни и съвсем ще се отчаям. майната му на сичко, утре след 2рия час се изнасям и въобще не ме ебе.
ай със здраве. и приятно на сички, които ще идат да гледат 30стм, завиждам ви, изпълнена със злоба. (:

2 коментара:

  1. хахахахххахахахахха, браво ру, напсувай едно хубаво всички :D

    ОтговорИзтриване
  2. Точно така бях и аз в края на първия срок тая година xD
    Заеби всичко и най-накрая ъо ще се оправи. Поне аз бях так :D

    ОтговорИзтриване