сряда, 1 юни 2011 г.

детска сряда

Преди да започна с ... whatever ... искам да кажа колко много обичам групата и песента, която мис вторник е пуснала. Поздравявам всички ... ей така, щото е 1ви юни.
А аз не мога да спя от 2 месеца и съм парцал постоянно. Ставам късно, дори да си легна рано, въртя се цяла нощ, след като се събудя се чувствам повече от ужасно физически. И адски много сънувам ... не е нормално просто в продължение на седмица и половина всяка нощ да сънуваш.
Ка' да е, отивам на урок по математика.

А, щях да забравя! Честит празник на децата и на тези, които още не са пораснали и нямат още планове да го правят! (аз съм с вас и ви подкрепям!)
Решавам, че няма да постна песен тип 'Детство мое' или 'Детски спомени', защото е банално ... аз не обичам банални работи ... освен Металика, 'ма не говорим за това в момента.
Ето една друга песен вместо това. Не поздрав ... просто поста да си има песен.


п.с. и мислех да ви сложа нещо от новия албум на (ми)Лейди Гага, ама айде от мен да мине, няма да ви подлагам на психически тормоз (макар и албума да е супер як.)

Няма коментари:

Публикуване на коментар