сряда, 6 април 2011 г.

Мрачен, дъждовен, егоистичен пост

Тази сутрин станах рано. Дори успях да прекарам известно ценно време с родителите. Изпих едно 3 в 1 и всичко беше окей. Отидох рано на кафе, играх билярд, всичко беше окей.
Към 1 на обяд всичко започна да става маааалко изнервящо. Доста, добре, няма да лъжа. Имах разни планове за деня ... но биват провалени, защото двама човека днес ми обещаха нещо, но не си изпълниха обещанията и заради това изгубих целия си ден в чакане, вместо да свърша това, което трябваше да свърша. И да, беше много по-важно. И, разбира се, важната работа оставихме за утре, а аз от 17:30 обикалям из вкъщи, чакайки да ми се обади я единия, я другия, за да заимам някаква яснота поне по единия въпрос. Но не - ни вест, ни кост. Адски съм разочарована ... а уж денят ми започваше добре ...
Ето малко БГ метъл, защото никой не очаква някой българин да прави хубава музика. Ето, тука даже са трима! А аз обичам да давам шанс на стойностни български групи.

Няма коментари:

Публикуване на коментар