вторник, 8 март 2011 г.

това ще е кратко

Вторник е, а аз се давя в неща, които имам да правя и се задушавам от еднаквото си ежедневие и грижите си напоследък.
Само че при положение, че вчера имахме такъв сериозен пост, аз няма да мога да се отърва с нещо кратко и забавно. Затова ще дам кратко и сериозно.
Много се радвам да виждам как хората наоколо развиват социална ангажираност, която не виждах в тях преди година. А пък моята собствена социална ангажираност не знам къде отиде...
Мен се опитваха да ме възпитат с бунтовнически дух и никога да не си държа главата наведена и да си имам социална позиция (която най-добре да бъде "НЕ"). Не знам до колко се получи това, от време на време ме обхваща някакво желание да протестирам, да паля, да руша всички дъжавни институции...само че не съм такава и си оставам само с желанието.
Вдъхносвяват ме филми, като трите части на Zeitgeist, които много силно препоръчвам на всеки, който поне малко иска да не бъде овца.
Вдъхновява ме и V for Vendetta.
Като цяло съм идеалистка и ми харесва идеята да имаш за какво да умреш. В днешно време всичко важно се обезценва, а се дава цена на дребните неща (дрехи, прическа, гадже, кола...).
И в България хората са се борили за свобода, за да може ние днес да живеем добре (ние не знам кога ще осъзнаем, че трябва да се борим, за да я запазим).
И ето, че там сега хората се борят за свобода за техните деца. Дали ще се получи, дали ще стане за след 4 поколения, след 10...така се започва. Революцията трябва да започне, само че не само в Либия и Египет, а и навсякъде. А най-вече в малките ограничени съзнанийца на хората.

Власти лесно се свалят, трудно се преборва човек с психическото си робство.
(а пък "Никой не е толкова безнадеждно поробен от този, който не знае, че е поробен") А според мен целия свят е поробен малко или много (най-вече държавата, която толкова се хвали със свободата си) и според мен всички трябва да се борим срещу установения ред. Абе...гледайте Zeitgeist и ми кажете после, че не ви се е приискало да запалите и разрушите нещо.
Тааа... браво на хората, които имат цел, за която си заслужава да умреш и я следват.

Вдъхновяващо клипче следва: (честно казано ме побиват тръпки от него, страшно много ми въздейства)


Also:

Няма коментари:

Публикуване на коментар