понеделник, 24 октомври 2011 г.

Oh, Lord...


Хора, искам да кажа на всичко „майната му” и да замина нанякъде. Зле съм в ученето на темите си по биология, зле съм в английската литература, която учим тази година в даскало, зле съм в четенето на мъничката книга, която започнах преди месец, зле съм в поддържането на някои приятелства, зле съм със стените на саята си, защото изобщо не мога да ги подредя така, че да изглеждат добре, зле съм в това да се концентрирам. И също така гледам Skins, което само ми допълва настроението. Не, че сериалът е лош, супер много ми харесва, но в него толкова неща се случват, а при мен е едно и също. И има толкова неща, които са яки в него, че чак ми става гадно. И затова искам да зарежа нещата. Искам да отида в друг по-голям град, който да не е в България. (най-вече предпочитам да е във Великобритания, защото поне ще мога да използвам английския си) И като отида там искам живота ми просто да се случва, а не, както днес, часове наред да се чувствам нелепо. Поне тогава като съм в лошо настроение да знам, че сама съм си го направила, а не е, защото не мога да покрия изискванията към мен.
Както и да е. Другата седмица вероятно ще съм на друга вълна. 
И естествено ето една яка картинка на котка:
 О, и също така, тема с продължение. За Либия. Най-накрая ще започнат на чисто. Браво на тях и им пожелавам успех!

Няма коментари:

Публикуване на коментар