сряда, 5 октомври 2011 г.

КОНСПИРАЦИЯ !

Не съм сигурна, че напълно знам значението на думата конспирация, и не съм сигурна, че е напълно вярно ... ама ... actually, who cares, huh?
Минавам през ужасна седмица. Всички са решили да ми скачат по нервите и да спорят с мен защо мечката минала през реката и се изакала ... примерно. Не знам защо продължават черните сили да ме следват неотлъчно, не знам какво толкова лошо съм направила, че такива неща да ми се стоварват на главата, обаче е повече от отвратително и не мога да издържам на това още дълго. Остават два дена до края на седмицата и не искам да се събуждам сутрин, защото ме е страх от каквото следва.
but again, who really cares?
така че, да, мислех си, че ако споделя, ще ми стане по-леко и спокойно ... грешка.
ка' да е, песен искам да оставя да не изглеждам толкова отчаяна и нещастна

Няма коментари:

Публикуване на коментар