петък, 8 юли 2011 г.

многогогого късен четвъртък

то си е направо петък вече, но важното е, че пиша!!1
миналата седмица също щях, но не си бях вкъщи..да, да, да, спирам да се оправдаваам..
и такааа... почти 3 часа сутринта е, а аз още не съм си легнала.. всички спят (без брат ми, който също си кисне на компа) ииии аз умирам от скука... защо не си лягам ли? нямам представа. супер скучновато ми започна ваканцийката и да, тва нямаше нищо общо. спи ми се обаче не ми се ляга... о, фак, утре пак нямам да имам време, като стана в 100часа и трябва да излизам.. перфе. амчи кво да ви приказвам... нещо свързано с предния ми пост? ще взимам стипендийка, даже останах очудена от оценките ми... всичко 6, само две 5ци... чудо, а есето ми се получи много прекрасническо...........................................



мисля да спра да ви занимавам с глупости и да легна.

Няма коментари:

Публикуване на коментар