понеделник, 25 април 2011 г.

Пари...

Мразя ги! Мразя шибаните пари! Скоро не бях усещала точно тази омраза, но уви! Това чувство винаги ще ме съпътства. Толкова много шибани проблеми, скандали, шамари и още какво ли не. Години наред. Заради шибаните пари! Хората се променят, стават нетърпими и заради какво? Естествено, че парите! Представете си колко по-малко лоши неща щеше да има без проблемите с парите. Защото парите никога не стигат? Когато решиш, че ще свържеш двата края и БАМ! – нещо се случва. Искаш да отидеш на екскурзия, да си купиш дреха, да отидеш на кафе и тогава отново БАМ! – няма пари. Или ако случайно спестиш малка сума, то тогава БАМ! - ще се счупи, развали или скъса точно това, което не си очаквал/а. Сълзи, разревани червени лица, побеснели очи, размазан черен грим, треперещи тела, безсмислено изречени думи, полускъсани нерви… О, как ги мразя! Шибаните пари!
Всички тези думи до сега сигурно ти звучат абсолютно изказани без подкрепа с доказателства или каквато и да е история, но този път колкото и да не ми харесва така да пиша, искам да споделя само омразата си. МРАЗЯ ГИ! Имам си причини... Писва ми, понякога ми писва.
Живота е толкова прост, но шибаните пари със сигурност ще го усложнят. Да...







Хаха… Честит ви Великден…

1 коментар: